Total Pageviews

Wednesday 23 January 2013

Kalau ada sesapa yg berminat nak buat bisnes topup,bole rujuk sini. ni,akak tu yg bgi step by step mcm mna nak daftar. :)



STEP BY TANGGA  STEP . P/S :: KENA BAYAR DULU,BARU LA ANDA DIDAFTARKAN. :) TPI NI XDA NOMBOR AKAUN,KENA MINTA LA,X BRANI NAK LETAK SINI. KALAU X PAHAM GAK,BOLE  TANYE AKAK NI >> pokoksena85@yahoo.com 

1. Membuat Pendaftaran

Yuran Pendaftaran dikenakan mengikut PAKEJ : 


HARGA PROMOSI

M = Master 
(RM40) Keuntungan Celcom 4.50%Maxis 3.20%Digi 2.10%HOT TICKET 4.00%

D = Dealer (RM30) Celcom 4.25%Maxis 3.10%Digi 2.00%HOT TICKET 3.75%

A = Agent (RM25)Keuntungan Celcom 4.00%Maxis 3.00%Digi 1.90%HOT TICKET 3.50%

R = Retail (RM20) Keuntungan Celcom 3.75%Maxis 2.90%Digi 1.80%HOT TICKET 3.25%FR = First Retail (RM15) Keuntungan Celcom 3.50%Maxis 2.80%Digi 1.70%HOT TICKET 3.00%SR = Second Retail (RM10) Keuntungan Celcom 3.25%Maxis 2.70%Digi 1.60%HOT TICKET 2.75%TR = Third Retail(RM10) Keuntungan Celcom 3.00%Maxis 2.50%Digi 1.50%HOT TICKET 2.50%



Selepas selesai, hantar arahan SMS seperti dibawah ini kepada Mazlina 0199517292

Taip:
DAFTAR*(nama anda)*(NEGERI)*(No Telepon)*(Pakej)*(Akaun,Amount,Tarikh, Masa)

Contoh:
DAFTAR * MAZLINA * MELAKA * 0123456789 * (CIMB,RM70,1/11/10,11:56)


2. FAHAMI ARAHAN SMS


3. Cara Nak Tambah Modal untuk memulakan jualan top up

Menambah modal ke syarikat 
Penambahan modal boleh dilakukan setiap hari. Waktu penambahan modal adalah bermula pukul 9.00am sehingga pukul 6.30pm. Jumlah minimum untuk menambah modal sebanyak RM10 ke atas. Anda akan mendapat sms dari syarikat menyatakan modal anda sudah ditambah.
*Jika membuat pembayaran melalui “Online Banking” sila masukkan emel : anamobile2010@gmail.com

Cara menambah modal seperti berikut:



Selepas itu, hantar arahan SMS seperti dibawah ini kepada no server 013-9059681 (celcom), 014-2182871 (maxis)@ 016-9615945 (digi)

FORMAT: 
DEP.BANK.TARIKH.MASA.JUMLAH.PIN 

CONTOH: 

DEP.CIMB.10/10/2010.11:30AM.RM300.1234 

CAJ SERVER: - tiada -


PENAMBAHAN MODAL BIASANYA MENGAMBIL MASA DI ANTARA 15-60 MINIT. JIKA MASIH TIDAK MASUK, ANDA BOLEHLAH MENGHUBUNGI CARELINE DI NO 014-8307732 @ 014-5001261

 
4. Rujuk Format SMS untuk menghantar mesej ke server bagi urusan top up


FORMAT 1: KodNilai Nombor Pelanggan 
FORMAT 2: KodNilai.Nombor Pelanggan.PIN 
 

CONTOH 1: C10 0139876543 
CONTOH 2: C10.0139876543.1234

 

Selepas itu, hantar arahan SMS seperti dibawah ini kepada no server 013-2932814 (celcom), 019-3626147 (celcom), 014-2182871 (maxis) @ 016-9615945 (digi)

 

Kod Nilai


Celcom: C3, C5, C6, C7, C8, C9, C10, C11, C12, C13, C14, C15, C16, C20, C25, C30, C35, C40, C45, C50, C100 & C200 
Huruf C mewakili Celcom, angka mewakili jumlah. 

Maxis: M3, M4, M5, M6, M7, M8, M9, M10, M11, M12, M13, M14, M15, M16, M20, M25, M30, M35, M40, M45, M50, M60, M100, HT6, HT8, HT10, HT15,HT20 & HT30 
Huruf M mewakili Maxis, angka mewakili jumlah. HT mewakili Hotlink Hot Ticket. 


DiGi: D5 @ DP5, DP10 & DP30 
Huruf D mewakili DiGi, angka mewakili jumlah. DP mewakili DiGi PIN, jika eload GAGAL. 

iTalk: IT10 
Huruf IT mewakili iTalk, angka mewakili jumlah.

No comments:

Post a Comment